Storm

Nu är det stormigt! Sådär så att det är svårt att gå rakt, kräver sin tyngdkraft för att stå kvar på jorden. 

Jag tänker att jag nog inte är menad känna mer än vad som faktiskt går att koppla till något konkret. Som kyla för att det är minusgrader ute. Oförklarliga å lite andra jobbiga och konstiga känslor kan jag liksom inte reda ut. 

Tänker att jag inte alls har ett kontrollbehov. Men är rädd att jag måste se mig besegrad... kontroll innebär ju så mycket. För min del innebär det nog en förutsägbarhet i allt vad som sker i mitt liv (täcker väl in det mesta?). Åtminstone när det kommer till saker och situationer som skulle kunna sätta mig och mina känslor i gungning. Med andra ord har jag inget behov av att veta om vädret imorgon, men jag vill gärna att någon siar framtiden och ger svar på alla frågor och känslor jag känner. 
Allmänt | |
Upp